گفتگو باخدا
 
داستانهای جذاب
پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : امیر محمد

یه روز یکی از خدا می پرسه:


خدایا ۱۰۰۰ سال برات چقدره؟


خدا می گه:


به اندازه ی یک دقیقه!


باز از خدا می پرسه:


خدایا ۱۰۰۰۰۰۰۰ دلار برات چقدره؟


خدا می گه:


به اندازه ی یک ریال!


می گه:


پس خدا یک ریال به من بده!


خدا می گه:


باشه فقط یک دقیقه صبر کن!!!

اینو گفتم که به خدا کلک نزنیم هرچند که باز او خیلی مهربون تر از این حرفاست....



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:05---15 شهريور 1392
سلام بر شما دوست عزیز

از وبلاگت دیدن کردم ! وبلاگ خوبی داری!وبلاگ خوبی داری!! اما رنک و بازدید وبلاگت خوب نیست!

برای بهبود رنک و بازدید وبلاگت پیشنهاد می کنم به ما سری بزنی!

افزایش پیج رنک | افزایش بازدید |تبادل پاپ آپ| افزایش فوق العاده گوگل پلاس | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت امتیاز 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن اگه وقت برای فعالیت و کسب امتیاز نداری پیشنهاد میکنم یه سری به صفحه خرید امتیاز بزنی و تعرفه های کم و باورنکردنی ما رو ببینی | منتظر حضورتان هستیم|بـــســـت آمــــار


سمانه
ساعت2:23---22 مرداد 1392
سلام دوست گلم؛
وب خیلی خیلی خوبی داری،
من که با وبت خیلی حال کردم
من تو سایت گروپ ثبت نام کردم ، یه سایت خیلی خوبیه برای چت کردن و تفریح و برای هم دیگه پیام گذاشتن.
این سایت ایرانیه و ثبت نام توش هم کاملاً رایگانه.
اگه خواستی با هم بحرفیم و بیشتر با هم آشنا بشیم بیا و ثبت نام کن.
آدرسشم برات گذاشتم.
تو سایت میبینمت.
منتظرتم.
فعلا بای...


سحر
ساعت23:56---12 مرداد 1392
سلام من امروز بايک سيستم آشنا شدم به طور اتوماتيک و آفلاين وبلاگو آپديت ميکنه هروز تا 100 تا پست ميفرسته واقعا محشره تا يک ماه رايگان ثبت نام ميکنه واسه تبليغ آدرسشو نوشتم پايين فرصتو از دست نده بعدا پولي ميشه
www.up2blog.webs.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب




دریافت كد ساعت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید